AXForum  
Вернуться   AXForum > Microsoft Dynamics CRM > Dynamics CRM: Blogs
All
Забыли пароль?
Зарегистрироваться Правила Справка Пользователи Сообщения за день Поиск

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 15.10.2008, 14:58   #1  
Blog bot is offline
Blog bot
Участник
 
25,643 / 848 (80) +++++++
Регистрация: 28.10.2006
Sometimes it happens that after a reinstallation of the Outlook Add-in, the actual toolbar does not appear in Outlook. The toolbar can however be seen as a separate toolbar under View / Toolbars. The actual cause is that previous Outlook Add-ins were still active previous to the reinstallation.


To resolve the issue, do the following:
1. within Outlook, select Tools in the menu
2. select Trust Center
3. select Add-ins
4. select Apply macro security settings to installed add-ins
5. verify that COM Add-ins is selected
6. press Go
7. if the Microsoft Dynamics NAV Synchronization Add-in is selected, deselect it
8. press OK
9. within Outlook, select Tools in the menu
10. select Trust Center
11. select Add-ins
12. select Apply macro security settings to installed add-ins
13. verify that COM Add-ins is selected
14. press Go
15. select the Microsoft Dynamics NAV Synchronization Add-in is selected
16. press OK


The Outlook Add-in toolbar should now be visible again.



Читать дальше
__________________
Расскажите о новых и интересных блогах по Microsoft Dynamics, напишите личное сообщение администратору.
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Быстрый переход

Рейтинг@Mail.ru
Часовой пояс GMT +3, время: 20:29.